Vulcan Prime מדפסת UV גלילים

Vulcan Prime מבית Colorjet.

מדפסת UV גלילים ברוחב 1.6 מ'.

הפיחו חיים בהדפסים שלכם עם המוצר החדש של Colorjet – ‏Vulcan Prime. מדפסת UV Roll-to-Roll באורך 1.6 מטרים מתאימה להדפסה לתחום השילוט והעיצוב פנים. ל-Vulcan Prime איכות הדפסה גבוהה במיוחד ומבטיחה מגוון רחב של של יישומי הדפסה. הדפסה על מגוון מדיות גמישות, כולל בד מואר, ויניל, טפט, באנר פרסום, PET וכדומה.

השאירו פרטים להצעת מחיר

הפיחו חיים בהדפסים שלכם עם המוצר החדש של Colorjet, ‏Vulcan Prime. מדפסת UV Roll-to-Roll באורך 1.6 מטרים מתאימה להדפסה לתחום השילוט והעיצוב פנים. ל-Vulcan Prime איכות הדפסה גבוהה במיוחד של עד 2400DPI, והיא מבטיחה גישה למגוון רחב של יישומי הדפסה שיעזרו לעסק שלכם לצמוח. המדפסת תומכת במגוון מדיות גמישות, כולל בד מואר, ויניל, טפט, באנר פרסום, PET וכדומה. תהליך ההתפלמרות כולל שימוש בנורת LED ללא חום להדפסה מהירה וידידותית יותר לסביבה.

תכונות

הדור החדש של השילוט

מדפסת השילוט העתידנית כבר כאן. Vulcan Prime היא מדפסת ייחודית מסוגה המבטיחה הדפסה חדה וחסרת פגמים של שילוט המיועד לשימוש בתוך ומחוץ למבנים. הטכנולוגיה המעולה והחדשנות המשולבות במדפסת זו יהפכו את הבלתי אפשרי לאפשרי.

הדפסה ב-3 שכבות – הדפסת Back to Back

כאשר תבצעו הדפסת 3 שכבות עם Vulcan Prime, תוכלו לקבל הדפסת צבע-לבן-צבע אשר תבטיח חוזק צבעים זהה בחלק הקדמי ובאחורי כאחד. לוחות השילוט אינם מאבדים צבע, והם ייראו היטב הן במהלך היום והן בלילה. תכונה זו שימושית בעיקר בשילוט זוהר ובמדיה עם תאורת רקע, כמו גם בשלטי חוצות ובשלטים מוארים.

UV 3 Layer Printing

UV 3 Layer Printing

הדפסת Back to Back משפרת את האפקט הוויזואלי הזהה של תמונות בחלק הקדמי והאחורי המואר מבלי לאבד צבע.

4 שכבות – צבע כפול/אפקט יום ולילה

4 שכבות הדפסה מוסיפות עומק לתמונות גרפיות. באמצעות התהליך ניתן ליצור אפקט בין שעות היום לשעות הלילה. התהליך יוצר שינוי נראה לעין בעיצוב, עם השפעה של תאורת רקע על ארבע שכבות הדפסה בצבע+שחור+לבן+צבע. בטכניקת הדפסה זו ניתן ליצור תאורה באזורים הרצויים של התמונה.

UV 4 Layer Printing

גרסאות שונות של אותה ההדפסה, המודפסות על מדיה בעלת תאורת רקע, בולטות תחת תאורת LED ברקע.

UV 3 Layer Printing

הדפסה ב-5 שכבות – הדפסת קריאטיב כפולה

בתהליך הדפסה בת 5 שכבות, ניתן להבחין בעיצוב או בגרפיקה בחלק הקדמי והאחורי, הכל בהדפסה אחת. הדפסה בחמש שכבות מתבצעת על גבי גיליון שקוף, וניתן לקבל שני עיצובים שונים על שני צדדים שונים לשימוש בתוך מבנים וכן לצורך שילוט חוץ על גבי חלונות או דלתות זכוכית.

UV 5 Layer Printing

UV 5 Day night Printing

תמונות שונות אשר מודפסות על אותה המדיה השקופה (קריאטיב כפול) נראות שונות מכל צד (גרפיקת חלון).

UV 5 Layer Printing

עיצוב פנים

מדפסת Vulcan Prime מותאמת היטב להגדלת פעילות העסק שלך ולהתרחבותו לתחום עיצוב הפנים אשר בו קיימת דרישה הולכת וגדלה לעיצובים מודפסים. היכולת לתת מענה למגוון עצום של אפשרויות חומרי טפט מרחיבה גם את טווח היישומים האפשריים. הדפסי תבליטים עם אפקט תלת ממד ודיו בטוח לגמרי המתקשה באור אולטרה סגול הופכים את Vulcan Prime למדפסת שמשנה את כללי המשחק בעולם עיצוב הפנים.

Multilayer הדפסה על מספר שכבות לקבלת אפקט תבליט תלת ממדי ייחודי בגובה של עד 1 מ"מ.

יכולות התלת ממדי של Vulcan Prime מסייעות לקבל אפקט של תבליט מוגבה בהדפסה על טפטים ומבליטות אותם. הדפסה תלת ממדית תאפשר ללקוחות עיצוב פנים לחוש את העיצוב במקום לראות אותו בלבד.

double speed תצורת ראש הדפסה מסודרת לסירוגין המציעה הדפסה במהירות כפולה בהשוואה למתחרים

GREENTECH טכנולוגיית ההדפסה GREENTECHTM מאפשרת הדפסה עם דיו ידידותי לסביבה.

UV CURING ייבוש מהיר יותר עם UV CURING מתקדם ביותר

High quality prints at faster print productivity הדפסות באיכות גבוהה

Wider range of Print substrates that open up multitude of opportunities מגוון רחב יותר של מצעי הדפסה שפותחים שפע של הזדמנויות

High scrub resistant Super washable עמיד לשפשוף גבוה סופר רחיץ

נגישות